Over ons

Over ons

the Uptimizers is een onafhankelijk Belgisch bedrijf gespecialiseerd in digital & web analytics en conversie optimalisatie. Wij hebben maar één doel voor ogen: onze klanten helpen om hun online business te optimaliseren en het rendement van hun digitale kanalen te maximaliseren.

Wij doen uw website meer renderen dan ooit tevoren!

Wil u meer weten? Aarzel dan niet om ons te contacteren

Wat maakt ons uniek?

100% gespecialiseerd

Wij zijn GEEN web-design-SEO-SEA-reclame-strategie agentschap. Wij ontwikkelen noch verkopen tools. Wij focussen ons daarentegen uitsluitend op ons vakgebied: digital & web analytics en conversie optimalisatie.

100% onafhankelijk

We zijn noch gebonden aan een agentschap of een media groep, noch aan “tool”. Bij ons komen uw belangen steeds op de eerste plaats met slechts een doel voor ogen: u helpen uw doelstellingen te behalen.

Expertise

Wij hebben tonnen ervaring in diverse sectoren, zowel op technisch als op business niveau.

Passie & innovatie

Wij houden van onze job en wij geven altijd het beste van onszelf. En wij passen onze methodologie continu aan de laatste wetenschappelijke inzichten aan.

Managing partners

Peter Coopmans
Peter CoopmansManaging partner

Opleiding:
Peter studeerde Grafische Vormgeving aan het SHIVKV en Kunstwetenschappen & Archeologie aan de VUB. Daarna volgde nog een opleiding webdesign. Om zijn skills verder uit te bouwen volgde Peter in 2008 tenslotte nog een Postgraduaat opleiding Usability Design aan de KUL.

Specialiteiten:
conversie optimalisatie, A/B testing, informatie architectuur en Usability.

Ervaring:
Toyota Motor Europe, Sony Europe, Colruyt, Bose Europe, Electrabel, European Railway Agency, Belgacom, Bridgestone, BMW Belgium, Telenet, Carrefour, Brussels Airlines, Base, Nestlé, Autogrill, Sara Lee, Robert Half International, KIA Motors Belgium, ING, KBC, BNP Paribas – Fortis, …

Michaël Notté
Michaël NottéManaging partner

Opleiding:
Met een diploma als burgerlijk ingenieur in de computerwetenschappen aan de Katholieke universiteit van Louvain-La-Neuve, werkte Michaël eerst verschillende jaren als een IT consultant aan verschillende web projecten. In 2004 trad hij in dienst bij Toyota Motor Europe waar hij web analytics projecten ontwikkelde en managede in een pan-Europese omgeving. Michaël werkte ook als web analytics expert bij Deutsche Bank Belgium.

Specialiteiten:
Web analytics, A/B testing, training, business requirements analysis, project management.

Ervaring:
ING, BNP Paribas Fortis, Elia, Mobistar, Toyota Motor Europe, Deutsche Bank Belgium, BPOST Bank, Toyota Belgium, Toyota France, Kia Motors Belgium, Bose Europe, KBC Securities, Kinepolis, EDF Luminus, Toerisme Vlaanderen, …

Copyright © 2014 The Uptimizers